Terms & Conditions

 
 
 

Customer Service Phone: +31 183 - 35 83 83

 
 
  •  



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Home > Terms & Conditions
 

Algemene voorwaarde


Zoals je ziet hebben we net een nieuwe website. We zijn altijd bezig onze service te verbeteren. Bij ons krijg je gegarandeerd antwoord op je bericht binnen 12 uur, en is retourneren snel en gemakkelijk!

 

Bestellen En Leveringen

 

Ik heb besteld wat nu?

Wanneer je bij ons je bestelling gedaan zal je een bevestigingsmail dat wij de bestelling ontvangen hebben. Als je voor 4:00 s ‘avonds bestelt zullen wij dezelfde dag jouw product versturen, wanneer wij het product aanmelden voor verzending krijg je een mail met de verwachte bezorgingsdatum en tijd van UPS het is echter wel belangrijk dat je een correct email adres/ telefoonnummer afgeeft, zodat je deze gegevens ontvang. Je kunt hierdoor snel genieten van je kleding!

 

Ik wil graag mijn product ruilen of retourneren

Retourneren is heel eenvoudig bij Thefashop.com. Je kunt binnen 14 dagen je product terugsturen naar ons adres, wanneer wij het pakket krijgen zullen we binnen 1 werkdag het geld terugstorten naar je bankrekening, zodoende loop je geen risico om iets te kopen wat je niet leuk vindt.

 

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Stuur ons direct een mail indien de track en trace website het product is kwijtgeraakt wij zullen contact opnemen met het UPS om het probleem te verhelpen.

 

Contact gegevens Thefashop.com

Je kan onze klantenservice via e-mail bereiken: info@thefashop.com.

Onze kantooruren zijn van 9:00 tot 17:00

Ons vast telefoonnummer: 0183-35 83 83,

Wij ook een mobiel nummer voor een makkelijke WhatsApp: +316 29 23 63 04.

Ons bezoek- en kantooradres is Gorinchemsestraat 35 in Meerkerk.

Ook belangrijk om te vermelden is dat we geen fysieke winkel op het adres hebben. Het is echter wel mogelijk om al reeds bestelde producten bij ons af te halen en te retourneren. Laat dit van tevoren wel even melden dan zorgen dat we klaarstaan en je kunnen ontvangen!

 

Cookies

Thefashop.com heeft dagelijks vele bezoekers, Dit hebben we voornamelijk gedaan door naast superservice ook een topproduct te bieden. Maar ook onze partners hebben hier een rol in gespeeld. Met deze mensen hebben we een reeks van acties uitgevoerd en zullen we in de toekomst nog veel nieuwe dingen ondernemen. Ook Thefashop.com maakt gebruik van cookies. Maar wat zijn cookies eigenlijk? Een cookie is een klein bestandje wat een website op je computer plaatst. In dit bestandje worden gegevens opgeslagen die bijvoorbeeld handig zijn voor als je weer op deze website komt. Bijvoorbeeld, bij Thefashop.com plaatsen we een cookie die onthoud hoeveel producten per pagina jij prettig vindt te zien.

Welke externe cookies laat Thefashop.com plaatsen?
- Google Analytics
Thefashop.com maakt gebruik van Google Analytics om zo meer te weten te komen van het gebruik van de website, bezoekersaantallen en populaire pagina’s. Hiervoor plaatst Analytics een cookie op je computer.
- Adwords
Thefashop.com adverteert via het Google Adwords kanaal. Dit is het “advertentiebureau” van Google. Hier is het mogelijk om gebruik te maken van behavorial targetting. Er zijn pagina’s binnen de Thefashop.com website waar Adwords bijhoudt of je op deze pagina bent geweest en of je interesse had in deze pagina. Dit bijhouden gebeurd ook via cookies en Adwords plaatst hier dus een cookie op je computer.

 

Betaling

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

Helaas kunnen we niet voorkomen dat onze mails soms in de spam box belanden. Check daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Bij overboekingen kan het 1 tot 5 werkdagen duren totdat het geld op onze rekening wordt bijgeschreven, afhankelijk van welke bank je gebruikt. Dit betekent dus dat een betaling die op maandag afgeschreven bij jou staat misschien pas op de vrijdag bij ons op de rekening. Dit is helaas andersom ook zo, indien je een Nederlandse bank gebruikt zal dit echter veelal binnen 2 dagen overgeboekt zijn. Is dit dus bij jou gebeurd, nog even geduld. Bij betalingen zoals Paypal of Creditcard wordt de bevestiging direct verzonden. En gaat je pakket dezelfde dag de deur uit. Is dit niet het geval neem dan even contact op met onze klantenservice via email of telefoon.

 

Hoe kan ik betalen?

Bij ons zijn er twee betaalmogelijkheden. Dat zijn betalingen van PayPal welke direct overgeboekt worden en er zijn bankoverschrijvingen welke 1-5 werkdagen duren. Daarom adviseren wij je altijd voor PayPal te kiezen zodat je snel kan genieten van je nieuwe kleding!

 

Is betalen bij Thefashop.com veilig?

Thefashop.com heeft voor de beveiliging van de website en bankoverschrijvingen hulp gekregen van een bedrijf welke hiermee bekend is. Deze partij verzorgt via een beveiligde verbinding -kenners noemen dit een https-verbinding, de betaling. Deze beveiligde verbinding laden wij in een frame om de veiligheid te waarborgen. Hierdoor zorgen wij ervoor dat door encryptie alleen wij jouw gegevens kunnen zien. Hier gaan wij zorgvuldig mee om en worden er audits gehouden om te controleren of alles up to date is om jouw gegevens veilig te houden.

 

Ruilen en Retourneren

De maten van het product wijken af.

In dit geval kan je uiteraard direct kosteloos het product ruilen. Indien de mate afwijzen van de maat tabellen van het product zullen we contact opnemen met het merk zelf om het niet meer te laten gebeuren. Je moet er wel aan denken dat sommige producten/materialen elastischer zitten dan andere en dat het om binnenmaten gaat, neem dus altijd een paar extra cm anders heb je straks wel een erg strak T-shirt ^*

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen.

We doen ons uiterste best om elke bestelling zo goed mogelijk uit te voeren, maar jammer genoeg gaat het soms mis. In dit geval vragen we om even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen er dan voor zorgen dat het juiste product alsnog kosteloos zo snel mogelijk geleverd zal worden.

 

Het product past me niet.

Wil je het product ruilen dan kun je de stappen volgen in het ruilen- of retourmenu aan de linkerzijde. Let op: Zorg dat je binnen 14 dagen na het ontvangen van het product laat weten dat je het product wil ruilen. Na 14 dagen vervalt de opzichttermijn en kun je niet meer ruilen.

 

Het product is in orde maar ik wil toch ruilen.

Je kunt het product natuurlijk gewoon op de post zetten en naar ons toesturen, zorg er wel voor dat het in dezelfde staat is als hij verzonden is(ongedragen, ongewassen, labels etc.) Let op: Zorg dat je binnen 14 dagen laat weten dat je het product wil ruilen. Na 14 dagen vervalt de opzichttermijn en kun je niet meer ruilen. Het is wel altijd fijn als wij van tevoren weten als je wat terug gaat sturen, en daarom vragen wij je om even een mail te sturen naar info@thefashop.com zodat wij weten van wie het pakket is!

 

Ik heb spijt van mijn bestelling.

Eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven, dit is geen probleem. Je kunt binnen een 14 dagen na bestelling van het product zonder opgaaf van redenen terugsturen. Dan krijg meteen je geld terug, hou er wel rekening mee dat dit afhangt welke bank je gebruikt, en graag een mailtje sturen.

 

Voorraad

Tijdens het bestellen verdween het product?

Als je op de website aan het bestellen bent en het halverwege wordt afgebroken, zal het product tijdelijk niet zichtbaar zijn op de site. Deze komt na een periode van ongeveer een uur automatisch weer terug op de site.

 

Komen producten die op zijn terug?

Als een product uitverkocht is komt het waarschijnlijk terug, als je dit wilt weten stuur dan even een mail en dan zullen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

 

Hoe hou ik mijn product in goede staat?

Lees heel goed de wasvoorschriften bij het product. Sowieso is wassen nooit goed voor kleding, dus beperk het aantal wasbeurten tot een minimum, tevens raden we je aan om altijd al je kleding binnenstebuiten te wassen zodat de kleuren mooi egaal blijven en minder snel vervagen. Je kunt het ook altijd nog aan je moeder vragenC:

 

Bezorgen

Geef altijd je telefoonnummer op zodat de postbode je kan contacteren indien je niet thuis bent!

Ik kan bij een product geen maat kiezen

Onze voorraad is gekoppeld aan de site, dus als het product in jouw maat niet meer op de site staat is het helaas uitverkocht! Maar het gebeurt zo nu en dan dat orders gecanceld worden en dat die producten weer terug in de voorraad komen. Desalniettemin kunnen we altijd kijken of we nog wat kunnen betekenen!

 

Ik heb het verkeerd afleveradres opgegeven

Controleer je adres bij het invullen van de gegevens altijd goed! Zie je in de bevestigingsemail toch dat er een verkeerd afleveradres staat, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of email. Let op! Als je eenmaal de email met bevestiging van verzending hebt gekregen, is je order al op de post. Dan is het dus al te laat om het adres te corrigeren en zullen we moeten wachten tot het terugkomt. Wij zullen dan contact opnemen als het pakket bij ons terug is en een afspraak maken om het opnieuw te versturen.

 

Hoe lang duurt het voor jullie leveren?

Bestellingen die voor 04:00 via PayPal of Creditcard worden besteld worden dezelfde dag nog verzonden. Bij andere betaalmethodes kan het langer duren in verband met de overboeking periode. Deze bestellingen zullen worden verstuurd nadat de betaling bij ons binnen is gekomen. Dit kan 1 tot 5 werkdagen duren.

 

Leveren jullie ook in het weekend?

Wij sturen pakketjes met UPS. Alle weekdagen doen we gewoon alle voor 04:00 bestelde pakketjes dezelfde dag op de post. Jouw pakket moet normaal gesproken tussen 1 en 3 werkdagen worden bezorgd. Maar dit kunnen we niet garanderen. Mocht je pakket na een week nog niet binnen zijn stuur ons dan een e-mail. Dan zullen wij uitzoeken wat er aan de hand is.

 

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen.

Het kan in een uitzonderlijk geval dat er iets niet is goed gegaan met bezorgen. Controleer dan eerst via track & trace deze heb je ontvangen in de e-mail: "Jouw bestelling is op de post". Mocht hier iets niet kloppen of je hebt geen track & trace code. Neem dan contact op met de klantenservice. Dan zullen wij onze uiterste best doen om het op te lossen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

In een normaal geval worden pakketjes verzonden met de pakketdienst van UPS. Normaal gesproken worden de pakketten aangeboden op de dag nadat de bevestigingsmail van de verzending is verstuurd.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij Thefashop.com worden de producten wereldwijd verzonden voor EUR 10,90. Voor bepaalde landen geld dat het boven een bepaald bedrag gratis verzending wordt aangeboden. In Nederland is dit 50,- voor gratis verzending!

Over Thefashop.com

 

Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave:
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenregeling
Artikel 15 - Geschillen
Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

Dag: kalenderdag;

Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Coblado B.V.

Chamber of Commerce Nr.

: NL851870740B01

VAT number

:55815634

Bank

: Rabobank

Bank account number

: NL78RABO 0303 4534 51

Swift Code 

: RABONL2U

Adress: Meerkerk - Gorinchemsestraat 35 - 4231BE NL

 

Artikel 3 - Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:

de prijs inclusief belastingen;

de eventuele kosten van aflevering;

de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;

het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;

de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;

de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;

de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;

of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;

de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;

de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;

de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en

de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

Artikel 5 - De overeenkomst

De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:

a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.

In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 6 - Herroepingsrecht
Bij levering van producten:

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:

Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.

Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 - De prijs

Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.

Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:

a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Artikel 11 - Levering en uitvoering

De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.

Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.

Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Opzegging
1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2. De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
3. De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
- te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
- tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
- altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging
4. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.
5. In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
6. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.
7. Een overeenkomsten met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode
Duur
8. Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

Artikel 13 - Betaling

Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.

De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 - Klachtenregeling

De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Artikel 15 - Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Over Thefashop.com

Thefashop.com is de online lifestyle store voor mannen en vrouwen. Thefashop.com zette 13 jaar geleden streetfashion op de kaart in Nederland en heeft zich door de jaren heen ontwikkeld tot een groot modeplatform voor heren. Thefashop.com onderscheidt zich door hun vooruitstrevende styling van de producten, met een unieke mix van bekende en vernieuwende jonge merken. Zo heeft Thefashop.com een breedspectrum aan betaalbare en hoger gesegmenteerde mannenmode. Thefashop.com staat bekend om hun smaak en hun ongeëvenaarde serviceniveau.

Privacy

Chamber of Commerce Nr.

: NL851870740B01

VAT number

:55815634

Bank

: Rabobank

Bank account number

: NL78RABO 0303 4534 51

Swift Code 

: RABONL2U

Adress: Meerkerk - Gorinchemsestraat 35 - 4231BE NL

 

Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch uw domeinnaam en uw e-mailadres.

Bij een bezoek aan onze website bewaren wij

- uw domeinnaam en uw e-mailadres als u een bezoek brengt aan onze webpagina, in de mate van het mogelijke

- uw e-mailadres als u boodschappen/vragen plaatst op deze website

- de domeinnaam van andere sites die u geraadpleegd hebt om naar onze site te gaan

- alle informatie met betrekking tot de pagina’s die u op onze site geraadpleegd hebt

- alle informatie die u vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoek informatie en/of site-registratie)

 

Deze informatie wordt gebruikt

- voor intern gebruik om uw bestelling af te handelen en wordt daarna verwijderd

- om u op de hoogte te stellen van updates van onze site

De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

 

Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek) ellen van updates van onze site.

 

Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologie die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.

Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie of gezondheidsinformatie, gebruiken wij een beveiligde server. U wordt hiervan op de hoogte gesteld via een scherm dat afgebeeld wordt op onze site (pop-up).

Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

 

 

Hoe neemt u contact met ons op in verband met ons privacy beleid?

---------------------------------------------------------------

 

Als u wenst te reageren op ons privacy beleid, kunt u contact met ons opnemen

- Per email: info@thefashop.com

- Per telefoon: 0183 35 83 83

- Per brief: Gorinchemsestraat 35, Meerkerk 4231BE-NL

 

Over communicatie per e-mail

Als u in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kunt u contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

 

Als u ons in het kader van een bestelling uw telefoonnummer meedeelt via het web, zal ons bedrijf u alleen telefonisch contact met u opnemen als dit nodig is om u te informeren over de bestellingen die u online geplaatst heeft.

 

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met u opnemen alvorens uw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om u op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om u de kans te bieden uw deelname te weigeren.

 

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als u toegang wenst tot deze informatie, gelieve u contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

 

Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als u uw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve u contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

 

Als u vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacy beleid, neem dan contact op met ons bedrijf zelf, op het hierboven vermelde adres.



Jammer genoeg hebben wij geen afspraak met UPS over de terug sturing van je pakket, indien je iets wilt terugsturen zijn de kosten zoals hierboven aangegeven voor jou, wij brengen natuurlijk geen kosten voor handeling in rekening. Indien je met PayPal betaald heb kun je echter de kosten voor terugsturen wel vergoed krijgen kijk hiervoor op de website van PayPal.

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version