Retourneren

 
 
 

Customer Service Phone: +31 183 - 35 83 83

 
 
  •  



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Home > Retourneren
 

Gemakkelijk retourneren!

Ruilen en Retourneren

De maten van het product wijken af.

In dit geval kan je uiteraard direct kosteloos het product ruilen. Indien de mate afwijzen van de maat tabellen van het product zullen we contact opnemen met het merk zelf om het niet meer te laten gebeuren. Je moet er wel aan denken dat sommige producten/materialen elastischer zitten dan andere en dat het om binnenmaten gaat, neem dus altijd een paar extra cm anders heb je straks wel een erg strak T-shirt ^*

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen.

We doen ons uiterste best om elke bestelling zo goed mogelijk uit te voeren, maar jammer genoeg gaat het soms mis. In dit geval vragen we om even contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen er dan voor zorgen dat het juiste product alsnog kosteloos zo snel mogelijk geleverd zal worden.

 

Het product past me niet.

Wil je het product ruilen dan kun je de stappen volgen in het ruilen- of retourmenu aan de linkerzijde. Let op: Zorg dat je binnen 14 dagen na het ontvangen van het product laat weten dat je het product wil ruilen. Na 14 dagen vervalt de opzichttermijn en kun je niet meer ruilen.

 

Het product is in orde maar ik wil toch ruilen.

Je kunt het product natuurlijk gewoon op de post zetten en naar ons toesturen, zorg er wel voor dat het in dezelfde staat is als hij verzonden is(ongedragen, ongewassen, labels etc.) Let op: Zorg dat je binnen 14 dagen laat weten dat je het product wil ruilen. Na 14 dagen vervalt de opzichttermijn en kun je niet meer ruilen. Het is wel altijd fijn als wij van tevoren weten als je wat terug gaat sturen, en daarom vragen wij je om even een mail te sturen naar info@thefashop.com zodat wij weten van wie het pakket is!

 

Ik heb spijt van mijn bestelling.

Eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven, dit is geen probleem. Je kunt binnen een 14 dagen na bestelling van het product zonder opgaaf van redenen terugsturen. Dan krijg meteen dezelfde dag je geld terug als wij het binnenkrijgen, hou er wel rekening mee dat dit afhangt welke bank je gebruikt.

Welke kosten moet ik betalen bij het terugsturen?

Als je iets bij ons wilt terugsturen kan dat kostenloos, als je de betaaloptie bank overschrijving gekozen heb zijn helaas de retourkosten wel voor jouw rekening. 

Waar moet ik het pakket naartoe sturen?

Als je het retour pakketje naar ons adres stuurt of langsbrengt komt alles goed en hoef je niks te doen, alleen je bankrekening in de gaten houden ^^ 

Let er wel op dat we het ordernummer moeten hebben om te bepalen van wie de retourzending is we kunnen het immers niet ruiken...

European Customers
Coblado b.v.
Gorinchemsestraat 35
4231BE Meerkerk
Netherlands

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version